jarmark - zapowiedź

Witam!
Niedawno brałam udział w jarmarku rękodzieła, gdzie mogłam promować moje prace. Dzisiaj tylko mały przedsmaczek tego wydarzenia. Na poniższym linku możecie zobaczyć parę zdjęć z tego wydarzenia. Co było najbardziej miłe dla mnie to to że moje anioły są wyświetlane tuż przy nagłówka do wydarzenia - fajne wyróżnienie, nieprawdaż?

http://www.debica.pl/index.php?strona=aktualnosci&podstrona=252&id_wydarzenia=3632

Już wkrótce zamieszczę moją własną obfitą relacje z tego wydarzenia, gdyż komputer aż kipi od zdjęć ;) tylko troszkę cierpliwości ;)

2 komentarze:

  1. Twoje anioły w pełni zasługują na to wyróżnienie:) , byłam i widziałam , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Dziękuję za odwiedziny na blogu i udział w moim candy. Bardzo chetnie będę zaglądać rowniez do Ciebie. Zdaje się ze mieszkamy chyba gdzieś niedaleko siebie, bo ja też uczestniczylam w jarmarku dębickim, mam niedaleko ;) Robisz przeeesłodkie aniołki!!! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

 

Mój sklep

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Polub na Facebooku