Aniołkowe Tagi czyli karteczki do prezentów

Witam!
W końcu jakaś chwila na relaks, dlatego też wykorzystuje ją by pokazać Wam tagi czyli karteczki do prezentów. Robiłam je w grudniu na prezenty pod choinkę, ale dopiero teraz doczekały się prezentacji. Ostatnio zafascynowana jest rysowaniem i malowaniem więc pewnie pojawi się parę postów o takiej tematyce.

Zauważyliście zmiany w wyglądzie bloga? ;) Strasznie się cieszę że w końcu dopięłam tego bo zawsze chciałam aby mój blog był jasny przejrzysty i kafelkowy, zajrzyjcie koniecznie na stronę główną aby to zobaczyć. Piękny ;) Na pewno dla mnie a to wszystko za sprawą Kasi z bloga http://www.juststayclassy.com.pl/  dzięki niej moje marzenie się spełniło.
Miłej soboty! :)

A o to tagi:









7 komentarze:

  1. świetne tagi a blog faktycznie piękny, czysty i przejrzysty

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne karteczki :-). Pomyslowe :-). A ja sie zbieram i zbieram do zmiany swojego bloga bo mi pare rzeczy nie pasuje, w koncu przyjdzie i u mnie dzien na zmiany :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Strona bardzo ładna :) Tagi przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym momencie pomyślałam, że zabłądziłam, ale jednak jestem na miejscu tylko tu takie zmiany! :) Bardzo na plus oczywiście :) Tez bym chciała taki bardziej ''nowoczesny'' wygląd bloga ale ponieważ moi czytelnicy to także osoby z grupy wiekowej 45+ obawiam się, że mogliby się nie połapać. Tagi bardzo fajne :) Zawsze takie element uatrakcyjni opakowanie i będzie widać, ze prezent jest bardziej od serca. Jednak same narysowane aniołki bardzo przypominają te które rysuje mimba bimba. Wyszły Ci super ale musisz pomyśleć nad jakimiś zmianami, żeby były takie bardziej w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa, nie pomyślałam nawet o mimbie ale ok coś postaram się zmienić, może już w następnym poście ;)

      Usuń
    2. Zakochałam sie w aniołkach ;)

      Usuń

 

Mój sklep

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Polub na Facebooku