Palmira pełna miłości

Witam Was gorąco! bo na dworze brrrr.... ;)
Dzisiaj pokazuję Wam Palmirę - Anielicę pełną miłości - Miała być takim symbolem mojej ulubionej frazy czyli 'All we need is love'. Jest to tez oczywiście tekst piosenki Beatlesów jednak dla mnie wykonanie które zawsze jest na pierwszym miejscu to to z filmu 'Love actually' czyli 'To właśnie miłość'. Jest to mój ulubiony film zwłaszcza kiedy zbliżają się święta, zawsze muszę go zobaczyć, a potem Listy do M. - taki zestaw filmowy na święta. - zamiast Kevina (Kevin sam w domu).
A wracając do Palmiry jest ona bajecznie pastelowa dla mnie no i stopy tez mnie urzekają, mam nadzieję że Was też ;)



6 komentarze:

  1. Urocza anielinka:-) Tak fajnie przenikają się kolory, bardzo mi się to podoba. Imię też ma wyjątkowe;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny słodziak :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna i kolory dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory bajeczne! a gdzie zbliżenie na stópki? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kolorki, jak zwykle, obłędne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ten aniołek jest przepiękny!! Ma cudne kolorki, takie pastelowe idealnie pasują do aniołków. Słodziutkie stópki ma ten aniołeczek, hihi. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

 

Mój sklep

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Polub na Facebooku