Anioł Babcia tzw Angel Babcia

uffff umieram z przejedzenia! i tak aby trochę odsapnąć od tuczenia się, postanowiłam pokazać Wam Anioła Babcię czyli tak zwanego przez niektórych Angel Babcia, ponieważ swoimi wymiarami przypominała im właśnie babcię. Anioł od razu się spodobał i poszedł w dobre ręce. Muszę powiedzieć, że strasznie pozytywnie mnie nastraja i uwielbiam gapić się na jego zdjęcia.

PS. kiermasz dobiegł końca i w następnym poście pokażę Wam zdjęcia ze stoiska. Muszę powiedzieć, że kiermasz był sukcesem dla mnie, co mnie bardzo cieszy, ale o tym w następnym poście, a tymczasem cieszcie się widokiem Babci ;)



3 komentarze:

  1. Ale ona śmieszna- w takim pozytywnym znaczeniu oczywiście:-) Ja też ledwo się ruszam z mało mądrego odżywiania się "okołoświątecznego";-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babuleńka super :) , hmm , czy tylko ja nie mam apetytu w święta??
    pozdrawiam łakomczuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie dziewczyny, ja wczoraj zjadłam tylko śniadanie, nie mogłam jeść ani obiadu ani kolacji, mój mąż też, chyba przesadziliśmy poprzedniego dnia!

    OdpowiedzUsuń

 

Mój sklep

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Polub na Facebooku